Loading...

بیست ویژگی از بهترین نرم افزارهای دیجیتال ساینیج در سال 2020 – بخش اول

آیا به دنبال ساخت یا به روزرسانی شبکه دیجیتال ساینیج هستید؟ انتخاب نرم افزار شما نقش بزرگی در تعیین میزان عملکرد شما خواهد داشت. بهترین نرم افزار دیجیتال ساینیج ابزاری باز است که به ساده سازی جریان کار شما کمک می کند و ادغام کردن ابزار مورد نیاز برای موفقیت را آسان می کند. به عبارت دیگر، زندگی شما را بسیار ساده تر می کند. در اینجا نگاهی به برخی از ویژگیهای خاص که فکر می کنیم باید برای خرید دیجیتال ساینیج و نرم افزارهای دیجیتال محیط شهری در لیست خرید شما قرار بگیرند، می اندازیم.

ویژگی های اصلی برای دیجیتال ساینیج

اگر فقط به دنبال اجرای یک شبکه دیجیتال ساینیج خوب هستید، ممکن است نیازی به جالب ترین و جدیدترین ویژگی های سیستم عامل های پیشرو در زمینه دیجیتال ساینیج نداشته باشید. حداقل، در اینجا موارد مهمی وجود دارد که فکر می کنیم باید آنها را دنبال کنید.

1-پشتیبانی از قالب های مهم رسانه ای

اگر فقط به دنبال به اشتراک گذاری تصاویر استاتیک در یک صفحه نمایش دیجیتال هستید، هر نرم افزار دیجیتال ساینیج باید بتواند فایلهای JPG یا PNG شما را کنترل کند. اما اگر می خواهید محتوای متحرک را به نمایش بگذارید ، باید مطمئن شوید که نرم افزار شما می تواند از آن پشتیبانی کند. برای فیلم غیر پویا، MP4 یک فرمت استاندارد است که بیشتر نرم افزارها احتمالا می توانند آن را پخش کنند. توجه داشته باشید که اگر می خواهید محتوای 4K را پخش کنید، باید بررسی کنید که نرم افزار به طور خاص از آن پشتیبانی می کند. اگر می خواهید محتوای پویا را به نمایش بگذارید، باید مطمئن شوید که نرم افزار شما از HTML5 پشتیبانی می کند و قادر است  به درستی آن را رندر کند و خروجی بگیرد.

مثال: این کمپین برای Oreo از مطالب ویدیویی استفاده کرد که همراه با گرفتگی خورشید بودند تا لحظه ای به یاد ماندنی ایجاد کنند.

https://www.aparat.com/v/Ua4nG

2-پایداری عالی سیستم عامل

قرار است دیجیتال ساینیج و دیجیتال محیطی دیده شوند. این بدان معنی است که تصادفات، خطاها و سایر حوادث بسیار قابل توجه و بسیار آزار دهنده است، هم برای تولید کنندگان و هم برای مشتریان. به همین دلیل، ما به شدت توصیه می کنیم هنگام ارزیابی گزینه های خود، ثبات نرم افزار را یکی از نگرانی های اصلی خود قرار دهید. یک پلتفرم خوب در زمان کامل و بی نقص خواهد بود و به شما امکان می دهد تا روی دید کلی کسب و کار خود تمرکز کنید، نه نگرانی هایی از جنس اینکه آیا نرم افزار شما دوباره خراب شده است یا نه.

3-امنیت در درجه اول

هک کردن رویدادهای مربوط به دیجیتال ساینیج می تواند سرگرم کننده باشد. مگر اینکه نمایشگرهای شما قربانی باشند. واقعیت این است که وقتی در فضای عمومی نمایشگرهای دیجیتالی دارید، بعضی اوقات شرورها یا بازیگران بدی وجود دارند که سعی در هک کردن آنها دارند. در حالی که انجام اقدامات برای محدود کردن فیزیکی توانایی این افراد برای دسترسی به سیستمهای شما مکان خوبی برای شروع است، اطمینان حاصل کنید که راه حل نرم افزاری شما همچنین می تواند افراد غیرمجاز را که قادر به ورود به سیستم شما هستند، قفل کند. امنیت SOC I و SOC II برای نرم افزارها برای تجارت مهم تلقی می شود، بنابراین به دنبال راه حل هایی باشید که مطابق آن استانداردها باشند.

4-مقیاس پذیری

برخی از نرم افزارهای رایج دیجیتال ساینیج برای شبکه های کوچکتر (در حدود صفحه نمایش 20*20) خوب کار می کنند. اگرچه، سعی کنید فراتر از آن گسترش پیدا کنید و اغلب اوقات جریان کاری وقت گیر می شود یا مدیریت محتوا بسیار زیاد می شود. هر بار که از یک راه حل پیروی کنید، از یک پلتفرم دیگر به سیستم عامل دیگر حرکت می کند و باعث ایجاد کارهای اضافی زیادی می شود. با انتخاب نرم افزار مناسب دیجیتال ساینیج که می تواند در کنار شما باشد از این امر جلوگیری کنید. راه حل های مناسب به شما امکان می دهد 50 ، 100 و یا 1000 نمایشگر را با تقریبا همان سهولت مدیریت کنید، به این معنی که لازم نیست هیچ فشاری در مورد روشی که می خواهید رشد کنید، داشته باشید.

5-مانیتورینگ راه دور + ویژگی های کنترل

یکی از مهترین درس هایی که در طول بیماری همه گیر ویروس کرونا آموخته ایم این است که واقعا مبلغی را پرداخت می کنید که بتوانید از راه دور کسب و کار خود را اداره کنید. این امر البته در مواردی غیر از همه گیری نیز صادق است. این ساده تر است که سریع تر و آسان تر بتوانید نمایشگرهای خود را از یک مکان متمرکز ردیابی کنید و از هر کجا که هستید تغییرات اضطراری یا به روزرسانی های محتوای لحظه آخری را انجام دهید. اگر می خواهید در سالهای 2020 منجر به موفقیت در دیجیتال ساینیج محیطی شود، مانیتورینگ و کنترل از راه دور دیجیتال ساینیج محیطی واقعا جزو نیازهای اساسی است، بنابراین مطمئن شوید که نرم افزار انتخاب شده دیجیتال ساینیج محیطی شما از آن پشتیبانی می کند.

6-ویژگی های پیشرفته برای دیجیتال ساینیج

اگر جاه طلبی بالاتری برای شبکه های دیجیتال ساینیج خود دارید تا اینکه فقط محتوای خود را در یک برنامه قرار دهید، ویژگی های معدودی وجود دارد که باید اطمینان حاصل کنید که بستر دیجیتال ساینیج شما می تواند از آن پشتیبانی کند.

گزارش اثبات پخش

اگر تعهد به پخش محتوا در دیجیتال ساینیج خود دارید، مهم است که ببینید که در واقع شما به این تعهدات عمل می کنید. به همین دلیل شایسته است که روی بستری سرمایه گذاری کنید که شامل گزارش خوب اثبات پخش است. گزارش های PoP می توانند به شما بگویند چه زمان محتوا پخش شد، در کجا پخش شد، چه تعداد ایمپرشن و سایر اطلاعاتی که شما و مشتریان یا شرکای دیگری می خواهید بدانید. اگر می خواهید درک کنید که محتوا در شبکه شما چگونه کار می کند، این توانایی را در اولویت قرار دهید.

برنامه ریزی خودکار محتوا + تحویل محتوا

به خصوص برای شبکه های بزرگتر، برنامه ریزی دستی محتوا می تواند طاقت فرسا برای در لحظه بروزرسانی شدن محتوا باشد. همچنین فضای زیادی برای خطا می گذارد. به عنوان مثال، ممکن است شما اطمینان داشته باشید که تبلیغات برای مارک های رقیب، جداگانه نگه داشته می شوند و یا نیازهای تبلیغ کنندگان را که تبلیغ خود را در یک حلقه به عنوان محصولات یا صنایع خاص به وجود نمی آورند تطبیق دهند و اگر یک تغییر خواسته شده در آخرین لحظه برای یک کمپین وجود دارد، ممکن است مجبور شوید کارهای دیگری را انجام دهید تا یک دسته دیگر را دوباره تنظیم کنید تا همه چیز متناسب باشد. با یک سیستم خودکار ، همه اینها از بین می رود. پارامترهایی را وارد می کنید که بخشی از آن باید پخش شود و سیستم به صورت خودکار برنامه ریزی و تحویل را انجام دهد. و اگر چیزی تغییر کند، سیستم از همه چیز برای شما مراقبت خواهد کرد.  نیازی به بازگشت و اینکه کل برنامه خود را با دست خود تغییر دهید، نیست. مقدار زمانی که صرفه جویی می کنید واقعا قابل ملاحظه است.

7-قابلیت گسترش پذیری (برای داده های داده ، ادغام های دیگر)

برخی از جالبترین مطالب در دیجیتال ساینیج و دیجیتال محیط شهری با یکپارچه سازی اطلاعات فید داده ها، ابزارهای تجزیه و تحلیل مخاطبان و سایر قابلیت هایی که بطور پیش فرض در نرم افزار دیجیتال ساینیج وجود ندارند ایجاد می شود. اگر می‌خواهید قادر به ارائه تبلیغات عالی، ارائه اطلاعات زنده مفید و یا بهتر درک آرایش جمعیتی مخاطبین خود باشید، دقت کنید که نرم‌افزار دیجیتال ساینیج شما قادر به ادغام با تمام ابزارها و داده‌هایی که شما نیاز دارید، باشد.

8-قابلیت های چند صفحه ای و همگام سازی

یک صفحه نمایش عالی است، اما استفاده از چندین نمایشگر دیجیتالی برای ارائه مطالب شما می تواند تجربه بهتر یا حتی به یاد ماندنی را ایجاد کند. این می تواند به معنای داشتن چندین قطعه از نمایش خلاق به عنوان یک بوم بزرگتر باشد یا داشتن چندین صفحه آینه از همان محتوا ، همه به صورت همگام سازی شده در لحظه پخش شود. به سخت افزاری نیاز خواهید داشت که بتواند به طور همزمان محتوا را برای همه این نمایشگرها هدایت کند. مهم تر از همه آنها  دیدن یک صفحه نمایش واحد است.. اگر پخش چند صفحه ای یا هماهنگ برای شما مهم است، حتما بررسی کنید که نرم افزار شما بتواند از پس آن برآید.

مثال:  میدان تایمز برای هری پاتر و کودک نفرین شده نیاز به هماهنگی یک آگهی واحد در نمایشگرهای مختلف دارد.

https://www.aparat.com/v/pWuzO

9-کش کردن محتوا  برای تحویل بعدی

از لحاظ تئوریکی، تحویل محتوای زنده واقعا خوب است. محتوای مناسب، دقیقا در زمان مناسب به صفحه نمایش درست می رسد. اما در عمل، این می تواند به مشکلاتی منجر شود. اتصال آهسته یا ناپایدار می تواند منجر به خالی شدن صفحه نمایش یا لودینگ با سرعت کم محتوا، منجر به محتوا غیرقابل قبول شود. تحویل از راه دور محتوا ایده آل است، اما تنها درصورتی که سیستم شما از ذخیره کردن محتوا در چند دقیقه قبل پشتیبانی کرده و سپس آن را در لحظه مناسب پخش کند. شما می توانید از پخش شدن مشکلات ارتباط با پخش محتوای خود جلوگیری کنید، در حالی که هنوز هم ارتباطی را که برنامه ریزی نزدیک به پخش زنده می تواند ارائه دهد حفظ کرده است.

10-ویژگی هایی برای محتوای بهتر دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج و محتوای دیجیتال محیطی می توانند فراتر از اصول برنامه ریزی تصاویر یا فیلم ها بر روی یک حلقه باشند. اگر می خواهید اطلاعات مرتبط تر، هیجان انگیزتر و به موقع تری را از طریق شبکه خود ارائه دهید، در اینجا به دنبال برخی از ویژگی های مورد نظر خود بگردید.

قابلیت های محتوای هدف گذاری شده

مطمئنا، شما فقط می توانید هر محتوای قدیمی را در یک حلقه قرار داده و یک روز آنرا صدا کنید. اما چرا این کار را بکنید ؟ امروز، می توانید محتواهایی را که در صفحه نمایش داده می شود هدف قرار دهید تا برای جمعیتی که در یک مکان مشخص هستند، یک مسابقه خوب باشد. توانایی درک مخاطبان برای آن صفحه نمایش و ارائه محتوای مناسب به آن مخاطب، مبنایی برای محتوای مدرن دیجیتال ساینیج در سال 2020 است، پس به کمتر از این قانع نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top