Loading...

ترندهای دیجیتال ساینیج 2022

ترندهای دیجیتال ساینیج 2022

در حالی که فناوری در یک چشم به هم زدن به تغییر خود ادامه می‌دهد، روندهای خاصی در دیجیتال ساینیج در سال‌های اخیر ایجاد شده است و کارشناسان درباره آنچه در سال 2022 و پس از آن خواهد آمد هیجان‌زده هستند. پاندمی کووید 19، که تقریباً دو سال پیش ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داد، چشم‌انداز دیجیتال ساینیج را تغییر داد. این صنعت هنوز در تلاش است تا بهبود یابد و خود را با اثرات پاندمی سازگار کند. در حالی که برخی از زمینه های دیجیتال ساینیج برای دست و پنجه نرم کردن با تغییرات صنعت تلاش کرده اند، برخی دیگر پیشرفت کرده اند.

برای مثال، کدهای QR در خرده‌فروشی، غذاخوری و سایر بخش‌ها، تولدی دوباره داشته‌اند. آنها یک راه سریع، راحت و بدون لمس کردن برای تکمیل خرید ارائه می دهند. مایکل فرر، مدیر ارشد شرکت Sharp NEC Display Solutions، معتقد است که کدهای QR در سال‌های آینده محبوب خواهند ماند. شرکت Sharp NEC Display Solutions، مستقر در داونرز گرو – ایلینوی، فناوری تجاری و بصری را همراه با لوازم دیجیتال ساینیج  تولید می کند.

فرر در مصاحبه ایمیلی با Digital Signage Today گفت: دیجیتال ساینیج  به همراه دستگاه تلفن همراه به شکوفایی خود ادامه خواهد داد. “ما دیده ایم که کدهای QR بازگشت بزرگی داشته اند و به برقراری ارتباط پیام ها کمک می کنند. فقط اسکن کنید و اطلاعات، مستقیما به تلفن های هوشمند ما می رسد.

در صنعت رستوران‌های فست فودی، پاندمی کسب‌وکارها را به سمت تکامل منوهای دیجیتالی، به‌ویژه در مسیر رانندگی سوق داد، زیرا مشتریان بیشتری به جای غذاخوردن در رستوران ها، گرفتن غذا، خارج از رستوران ها را انتخاب کردند. فرر گفت: در سال‌های اخیر، در حین طراحی طرح‌های ساخت‌وساز جدید، کسب‌وکارها به احتمال زیاد از دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنند. تغییری آشکار نسبت به چندین سال پیش. فرر می گوید: “آنها زمانی به عنوان یک فکر بعدی تلقی می شدند.”

هم فرر و هم کارل مک گوری، ارزش پیشنهادی کارفرما (Employee Value Proposition)، سرویس های برگزاری رویداد و مراکز آموزشی در شرکت Smithbucklin، انتظار دارند تجربیات شخصی، شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند با مصرف‌کنندگان ارتباط مستقیم برقرار کنند، به رشد خود ادامه دهند. اسمیت باکلین، مستقر در شیکاگو، یک شرکت سودزا است که خدمات کامل مدیریت انجمن را به طور معمول به انجمن ها، بنیادها و کنسرسیوم های غیر انتفاعی ارائه می دهد.

مک گوری در ایمیلی به DST گفت: “ دیجیتال ساینیج تا جایی تکامل یافته است که تبلیغ کنندگان یا حامیان مالی می توانند به تکرار یک مکالمه حضوری برای ارتباط با مخاطبان نزدیک شوند. شما این را در خرده فروشی، حمل و نقل، صنعت گردشگری، مراکز مراقبت های بهداشتی و آموزشی می بینید. محتوای مناسب در زمان مناسب به مخاطبان مناسب ارائه می شود. این چیزی است که هر ارتباط دهنده، مربی، تبلیغ کننده یا حامی مالی می خواهد.

مک گوری بر این باور است که تعامل از طریق حسگرهای دیجیتال ساینیج، بهره گیری از هوش مصنوعی و اتصال شبکه از طریق ابر برای ارائه محتوای هدفمند به مخاطبان خاص، به تکامل خود ادامه خواهد داد.

بیل زیمر، معاون بازاریابی در 360 Live Media، معتقد است که سفارش بدون اصطکاک از دیجیتال ساینیج در داخل فروشگاه ها نیز دارای روند رو به افزایش است. 360 Live Media که دفتر مرکزی آن در واشنگتن دی سی قرار دارد، یک آژانس بازاریابی، استراتژی و طراحی برگزاری رویداد است.

زیمر در ایمیلی به DST گفت: «برای خرده‌فروش، این می‌تواند به معنای هزینه‌های سربار کمتر باشد، زیرا ممکن است کارکنان کمتری برای سرویس‌دهی فروشگاه مورد نیاز باشند. برای مصرف‌کنندگان، مرور و ثبت سفارش خود به‌جای اینکه در صف دیکته کردن آن به شخص دیگری منتظر بمانید، می‌تواند تجربه‌ای کارآمدتر و لذت‌بخش‌تر باشد.»

چه صنایعی بیشترین سود را خواهند دید؟

فرر و مک گوری هر دو می بینند که حوزه حمل و نقل بیشترین سود را از دیجیتال ساینیج در سال 2022 و پس از آن می برد، در حالی که زیمر فکر می کند صنعت برگزاری رویدادها می تواند از رونق برخوردار شود.

فرر گفت: “من معتقدم که بخش های حمل و نقل، تجارت، مراکز مراقبت های بهداشتی، صنعت سرگرمی و خرده فروشی همه در حالت رشد هستند و پس از سال 2022 ادامه خواهند داشت.” برخی فقط فناوری خود را به روز می کنند، اما برخی دیگر کاملا خود را دوباره اختراع می کنند.

مک‌گوری رونق دیجیتال ساینیج های حمل‌ونقل را می‌بیند که دلارها را به صنعت گردشگری نیز وارد می‌کند.

مک گوری گفت: «در بخش حمل و نقل، جمعیت عظیمی وجود دارد که در پنج سال آینده به تعداد بی‌سابقه سفر خواهند کرد. صنعت گردشگری از افزایش مسافرت‌ها سود می‌برد و صنعت برگزاری رویدادها در دیجیتال ساینیج پیشرو بوده است، اما بسیاری از مکان‌ها باید به‌روزرسانی شوند زیرا فناوری‌های موجود آنها به عمر مفید خود رسیده‌اند.

به گفته مک گوری، در حالی که صنعت برگزاری رویدادها باید فناوری خود را تقویت کند، زیمر «جهانی از پتانسیل» را در صنعت برگزاری رویدادها می بیند.

زیمر گفت: «کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری، ترکیب فرصت‌های جدیدی را برای شرکت‌کنندگان حضوری و دیجیتالی برای برقراری ارتباط، تجارت و تعامل با محتوا فراهم می‌کند.

در صنعت آموزش، یادگیری از راه دور احتمالا برای مدتی باقی خواهد ماند و مک گوری معتقد است که دیجیتال ساینیج در آموزش می‌توانند در سال 2022 پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

مک‌گوری گفت: «درس‌هایی از اقتصاد تلفن همراه و صنعت بازاریابی و تبلیغات انتشار موبایل برای بازار دیجیتال ساینیج وارد عمل خواهد شد. از آنجایی که همه ما همیشه یک دیجیتال ساینیج شخصی را در دستان خود داریم، خطوط محو خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top