Loading...

پنج مزیت دیجیتال ساینیج برای کارگران بدون میز

83 درصد از کارگران بدون میز، آدرس ایمیل شرکتی ندارند، که باعث می‌شود در مقایسه با همکارانشان که روی میز کار می‌کنند در مضیقه قرار بگیرند. همه چیز را با دیجیتال ساینیج متعادل کنید.

فهرست مطالب

1. به کارکنان کمک کنید، احساس ارتباط و انگیزه کنند.

2 . از یادگیری در حین کار حمایت کنید.

3. کارمندان بدون میز را برای موفقیت توانمند کنید.

4. افزایش ایمنی و پروتکل های انطباق

5 . محیط کاری برابر ایجاد کنید.

کسب و کار خود را به دیجیتال ساینیج رایبرد متصل کنید.

یافتن راه های موثر برای برقراری ارتباط با کارکنان همیشه مشکل بوده است. از برقراری ارتباط با نیروی کار جهانی گرفته تا به‌روزرسانی ساده استراتژی ارتباطات تحول دیجیتال، ارتباطات داخلی برای کارگران بدون میز اغلب نادیده گرفته می‌شود.

اهمیت ارتباطات شفاف و مرتبط را نمی توان به اندازه کافی مورد تاکید قرار داد. ارتباطات داخلی برای فرهنگ مثبت شرکت ضروری است، به خصوص اگر آن شرکت در سایت‌های مختلف با ترکیبی از کارکنان اداری و بدون میز کار گسترده شده باشد.

بنابراین در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا فکر می کنیم دیجیتال ساینیج بهترین راه حل برای برقراری ارتباط موثر با نیروی کار بدون میز شما است.

1. به کارکنان کمک کنید احساس ارتباط و انگیزه کنند.

دیجیتال ساینیج می تواند شکاف ارتباطی بین کارگران بدون میز و شرکت آنها را پر کند. از نمایش اعلان‌های تولد گرفته تا پروتکل‌های ایمنی و اخبار شرکت، ساینیج دیجیتال می‌تواند ابزار بسیار موثری برای درگیر کردن کارگران بدون میز با ارتباطات داخلی پویا و مرتبط باشد.

به عنوان مثال، RayBoard Engage یک ابزار فرهنگی است که کارمندان شما را تشویق می‌کند تا عکس‌ها و زیرنویس‌ها را مستقیماً از گوشی‌های هوشمند خود در صفحه‌نمایش دیجیتال ساینیج شما به اشتراک بگذارند. این یک ابزار عالی برای اتصال کارکنان در سراسر مکان است. کمی شبیه پلتفرم رسانه اجتماعی داخلی شماست.

2.از یادگیری در حین کار حمایت کنید.

تشویق دانش مشترک، و تحریک مکالمات از نمایش محتوایی مانند داشبورد داده‌ها، می‌تواند به کارمندان بیشتر کمک کند تا مهارت‌های خود را در حال حرکت کسب کنند و در تصمیم‌گیری‌های پیچیده‌تر مشارکت کنند. همچنین می تواند به تقویت فرهنگ کاری مبتنی بر داده کمک کند. این به ویژه در صنایع بدون میز مانند تولید به خوبی کار می کند.

افشای اطلاعات مرتبط و شغلی به ارتقای ابزارهای یادگیری و فرصت های داخلی نیز کمک می کند. از RayBoard Broadcast برای پخش زنده مثال‌های حل مسئله یا «چگونگی» استفاده کنید یا پوسترهای مارک دار با استفاده از Canvas ایجاد کنید تا سؤالات متداول و اطلاعات مربوط به شغل را نشان دهید.

3.کارمندان بدون میز را برای موفقیت توانمند کنید.

شفافیت اطلاعات از HQ همچنین می‌تواند به همسو کردن کارمندان بدون میز با اهداف و مقاصد تجاری گسترده‌تر کمک کند. با انتقال این اطلاعات، می تواند به کارمندان کمک کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و در عین حال احساس ارتباط بیشتری با کسب و کار داشته باشند.

ایجاد لیست پخش خاص می تواند به سازماندهی این پیام ها کمک کند تا مطمئن شوید که در زمان مناسب به افراد مناسب نشان داده می شوند. سازماندهی این موارد در سطح شرکتی و محلی مانند تولیدکننده جهانی مواد شیمیایی BASF به حفظ تازگی و مرتبط بودن محتوا کمک می کند.

4. افزایش ایمنی و پروتکل های انطباق

برنامه‌هایی مانند Canvas به شما امکان می‌دهند تا به سرعت محتوای برند خود را برای صفحه‌های دیجیتال ساینیج خود ایجاد کنید. اخطارهای ایمنی و رعایت را می‌توان به صورت پوسترهای آماده برای نمایش درآورد و در فهرست پخش روزانه‌تان قرار داد تا اطمینان حاصل شود که برای همه دیده می‌شود.

پس از ذخیره، به‌روزرسانی و ویرایش محتوا برای نمایش فوری روی صفحه‌های دیجیتال ساینیج شما بدون نیاز به بارگیری و آپلود مجدد فایل‌ها آسان است. مناسب برای اعلان‌های اضطراری.

5.محیط کاری برابر ایجاد کنید.

گفته می شود که کمتر از 1 درصد از هزینه نرم افزار سازمانی به کارگران بدون میز تعلق می گیرد. این یک تعادل نابرابر در نحوه به اشتراک گذاشتن اطلاعات از یک کسب و کار به کارمندان دارای میز کار و بدون میز آنها ایجاد می کند و این می تواند کارگران بدون میز را در مضیقه قرار دهد.

همانطور که در این وبلاگ در مورد کارگران بدون میز متذکر شدیم، 74 درصد از کارگران مستقر در دفتر احساس می کنند که اطلاعات مهمی را در محل کار از دست می دهند. این حتی با یک آدرس ایمیل شرکتی و ابزارهای پیام فوری مانند Slack  و Microsoft Teams است.

با استقرار یک استراتژی دیجیتال ساینیج ارتباطات داخلی که به طور خاص با هدف تجربه نیروی کار بدون میز کار انجام می شود، این می تواند به مبارزه با نرخ پایین ماندگاری مرتبط با عملکرد ضعیف و ناراحتی در کار کمک کند.

کسب و کار خود را به دیجیتال ساینیج رایبرد متصل کنید.

نرم افزار دیجیتال ساینیج مبتنی بر ابر رایبرد به طور خاص طراحی شده است تا ارتباطات داخلی را آسان تر و موثرتر کند. یک نسخه آزمایشی درخواست کنید یا برای یک آزمایش رایگان ثبت نام کنید تا ببینید چگونه می‌توانیم ارتباط شما را با کارگران بدون میز کارتان بهتر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top