Loading...

کاربردهای دیجیتال ساینیج بیمارستانی

بیایید با آن روبرو شویم، طبیعتا بیمارستان ها از لحاظ لجستیکی بسیار پیچیده هستند. استفاده از مدیریت موجودی کالا برای ایجاد زنجیره تأمین برای بهترین تجربه بیمار دشوار است. ساده سازی، سازماندهی و تقویت بخش های مختلف بیمارستان شما ضروری است. استفاده از دیجیتال ساینیج بیمارستانی موجود یا تازه خریداری شده یکی از اجزای کلیدی آن است. بهره وری باید در هر بخش و راهرو ساختمان شما امری عادی باشد. با شبکه ای از دیجیتال ساینیج هدفمند، آنها اطمینان می دهند که بیمارستان شما کارایی را بهبود خواهد بخشید یا همان طور ثابت خواهد ماند. نمایشگرهای دیجیتال در بیمارستان ها ابزاری فوق العاده قدرتمند و پویا برای همگام سازی ارتباطات شما در عین تقویت اهداف هر بخش هستند. با استفاده از استراتژی محتوای مناسب، به شما امکان می دهد پتانسیل بیمارستان خود را به حداکثر برسانید و آن را مرتب نگه دارید.

در اینجا بهترین روش ها برای ارتقا هر بخش از بیمارستان، کلینیک یا مرکز مراقبت های بهداشتی با دیجیتال ساینیج وجود دارد.

راه ورودی

هنگامی که بیماران، بازدید کنندگان و کارکنان وارد بیمارستان شما می شوند با دیجیتال ساینیج که ارزش های بیمارستان شما را تبلیغ می کنند و به آنها خوشامدگویی می کند، روبرو می شوند. بیمارانی که احساس نگرانی می کنند از اینکه وارد مکانی برای درمان و مراقبت شده اند، اطمینان خواهند یافت. با نشان دادن اینکه که بیمارستان شما متعهد به درمان و بهبود سلامت آنها است، اهداف خود را نشان دهید.

فیلم هایی از پزشکان و پرستاران را که وظایف خود را انجام می دهند و بیماران را کنترل می کنند نمایش دهید. به مهمانان و بیماران می دهد این ایده را می دهد که قرار است از آنها یا عزیزانشان به خوبی مراقبت شود.

لابی

زمانیکه بیماران و بازدید کنندگان وارد لابی شما می شوند ، باید بدانند کجا باید بروند. این جایی است دیجیتال ساینیج شما وارد بازی می شود. نقشه های دیجیتالی شامل دستورالعمل های دقیق نحوه رفتن از لابی به مقصد هستند. بیماران در پیچ و خم راهروها و درهای مراکز درمانی شما گم نخواهند شد.

راهروهای شما کمتر شلوغ می شود، بیماران بطور مداوم قرار ملاقات با پزشک می گذارند و تجربه کلی شادتری را بدون از دست دادن زمان دارند. این بدان معنی است که نمرات HCAHPS (ارزیابی مصرف کننده بیمارستان از ارائه دهندگان و سیستم های بهداشتی) از بیماران تحت مراقبت شما بهبود می یابد که هر آنچه را که نیاز دارند بدون درد سر در مرکز شما پیدا می کنند.

همچنین باید محتوای تبلیغاتی را از صفحه نمایش دیجیتال لابی خود عبور دهید. به خدمات تازه اضافه شده، خدمات خارج از محوطه دانشگاه و بازاریابی شخص ثالث فکر کنید. بازدیدکنندگان باید از مکانهایی مانند کافه ها، بارهای میان وعده و فروشگاه های هدیه که در آنجا می توانند گل یا حیوانات خشک شده  را خریداری کنند، مطلع شوند.

تبلیغات و تبلیغات شخص ثالث به افزایش درآمد کمک می کند که شما می توانید از روش های دیگر برای تسهیلات خود به خوبی استفاده کنید. دیوارهای اهدا کننده دیجیتال تلاش های جمع آوری کمک های مالی را بهبود خواهد بخشید.

راهروها

راه حل های دیجیتال ساینیج خود را در سرتاسر راهروهای ساختمان خود بالاتر از سطح چشم قرار دهید. این برای یافتن راه، نمایش اطلاعات، تبلیغات شخص ثالث و اطلاع رسانی به دیگران در لحظه در مورد اعلان های موجود در مرکز ایده آل است.

اقدام به موقع و سازمان یافته برای همه افراد در محل برای یک فاجعه طبیعی، یک تیرانداز فعال یا یک موقعیت اضطراری گسترده در سطح ساختمان بسیار مهم است. دستورالعمل های مربوط به اینکه چه کاری باید انجام دهید و کجا بروید باید آماده ارسال در سراسر صفحه نمایشگرهای دیجیتال باشد.

بخش های انتظار عمومی

انتظار برای مدتی طولانی برای دیده شدن، مساوی با شکنجه است در حالی که از قبل احساس خوبی ندارید. بیماران را با مدت زمان انتظار تخمینی که به وضوح نمایش داده شده است، آرام کنید و به آنها اطلاع دهید چه مدت زمان  برای انتظار دارند.

نمایش تصاویر و فیلم های آموزشی برای نمایشگرهای اتاق انتظار دیجیتال. آب و هوا، اخبار، ورزش، رسانه های اجتماعی، کمپین های جمع آوری کمک مالی و سایر اهداف بازاریابی می توانند به کاهش زمان انتظار درک شده کمک کنند. بیماران تحریک پذیری کمتری خواهند داشت، پذیرندگان و هماهنگ کننده های واحد بهداشتی مانع کمتری خواهند داشت و کارها روانتر پیش می رود. این نتیجه دیجیتال ساینیج اتاق انتظار شما است.

سرگرم نگه داشتن بیماران هنگام انتظار نیز تأثیر مستقیمی بر رضایت کلی آنها دارد. محتوای اطلاعاتی و آموزشی را فشار دهید تا بیماران را برای شرایط خاص یا نگرانی های مشترک سلامتی آماده کند. فیدهای رسانه های اجتماعی، پروفایل کارمندان و اطلاعات عمومی سلامت نیز می توانند به محتوای دیجیتال ساینیج شما اضافه شوند. با این کار از قابلیت دیجیتال ساینیج استفاده کامل می شود.

تسریع در چک لیست های بیمار با استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج با دسترسی آسان به فرم های دیجیتالی، در وقت مراجعه کنندگان صرفه جویی می کند. مشکلات مرتبط با دست خط بد در فرم های کاغذی که از گذشته بوده از بین خواهد رفت و کل روند ساده خواهد شد. دیجیتال ساینیج این قابلیت را دارند که با کلیک یک دکمه زبان فرم های پذیرش را تغییر دهند.

اتاق انتظار بخش اورژانس

کارایی و به موقع بودن در بخش اورژانس بسیار مهم است. دیجیتال ساینیج باید به نحوی پیاده سازی شوند تا روند سریعتر انجام شود. با استفاده از دیجیتال ساینیج، ارتباطات داخلی با ارائه اطلاعات مربوط به پزشکان، پرستاران و کارکنان در هر زمان و در صورت لزوم بهبود می یابد. دسترسی آسان به اطلاعات مهم می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد.

اطمینان حاصل کنید که دیجیتال ساینیج شما در مناطقی که امکان پتانسیل آنها به حداکثر می رسد، قابل مشاهده است کارکنان باید بتوانند به روزرسانی ها، حقایق و داده های مهم را در یک نگاه به دست آورند. این به آنها امکان می دهد کار خود را در سطح بالاتری از کارایی انجام دهند ، بنابراین بخش اورژانس شما را بهینه می کنند.

تصویربرداری سرپایی، فیزیوتراپی و گفتاردرمانی

توصیه های بهداشتی عمومی و سایر مطالب آموزشی را روی صفحه نمایش در تصویربرداری سرپایی، فیزیوتراپی سرپایی و گفتاردرمانی سرپایی نمایش دهید. این محتوا است که حمایت از نام تجاری را پیش می برد. برای تقویت وفاداری به برند و ارتقا خدمات بیمارستان، نام تجاری بیمارستان خود را در محتوا بگنجانید.

رویدادهای فعلی ، تعطیلات و سایر مطالب مرتبط را در نظر بگیرید. شما می خواهید بیمارستان شما احساسی فراگیر و جامعه مدار داشته باشد. ارزش های بیمارستانی را ارتقا دهید و این حس را ایجاد کنید که بیماران سرپایی به همان اندازه افراد بستری شده مهم هستند.

اتاقهای استراحت پزشک، پرستار یا کارکنان عمومی

با ارسال اطلاعات و به روزرسانی های در لحظه، استراتژی های ارتباطی کارمندان را بهبود ببخشید. کارکنان بیمارستان تضمین می کنند که به بیماران توجه کنند. بیمارستان شما بهره وری عملیاتی خود را افزایش می دهد، مراقبت های بهتری را ارائه می دهد و خطاهای پر هزینه کارمندان را به دلیل ارتباط اشتباه، حذف می کند.

اعلامیه های جلسه، هشدارهای بخش، به روزرسانی اطلاعات بیمار، رویدادهای آینده و موارد دیگر از دیجیتال ساینیج شما برای بهبود ارتباطات داخلی استفاده می کنند.

دیوار مهربانی

یافتن راه حل های جدید ، جالب و منحصر به فرد برای شناسایی و جمع آوری کمک های مالی، تقریبا غیرممکن است، اما با استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج با LCD ها یا تبلت ها، گزینه ها به طرز گسترده ای باز می شوند. داستان ها و نکات برجسته اهداکنندگان دیجیتال می توانند در هنگام بازدید از سایت، فروش قابل توجهی داشته باشند، در حالی که لیستی از اهدا کنندگان دیجیتالی و مبتنی بر حرکت چشم نوازتر می شود، هدف همه اینها افزایش دلار اهداکننده و بهبود ماندگاری اهدا کنندگان است.

کافه تریا و اسنک بار

از دیجیتال ساینیج خود به عنوان تابلوی منو در میان وعده بیمارستان خود استفاده کنید تا نیاز مشتری را برآورده کنید. موارد را می توان در چند ثانیه به روز کرد، از جمله تغییرات قیمت، خارج از اعلامیه های سهام و برنامه های ویژه ترکیبی. موارد جدید را می توان با تصاویر و فیلم ها برجسته کرد تا مشتریان گرسنه را وسوسه کند. بیماران می توانند یک وعده غذایی را با زمان تقریبی انتظار در دیجیتال ساینیج بخش انتظار شما نمایش می دهد، فشار دهند.

نرم افزار HICS

دیجیتال ساینیج برای سیستم های کنترل حادثه بیمارستان (HICS) امکان کارایی کامل ارتباطات را در صورت افزایش فشار در بیمار فراهم می کند. محتوا را می توان زودتر از موعد آماده کرد یا در لحظه توسط فرمانده حادثه از طریق یک دستگاه تلفن همراه کنترل کرد. از طریق دیجیتال ساینیج به پرسنل خود آموزش دهید تا هر بخش از بیمارستان شما را در هنگام بحران تا حد ممکن سازماندهی کنند.

چگونه می توان برای بیمارستان خود از محتوای خاص بسیار موثر استفاده کرد

هنگام ایجاد محتوای خاص برای هر بخش در بیمارستان، آن را مختصر و دقیق نگه دارید. یکی از مزایای دیجیتال ساینیج این است که بینندگان با یک نگاه اطلاعات را بدست می آورند. بلوک های بزرگ متن خوانده نمی شوند.

در مرحله بعد ، مطمئن شوید که همه اطلاعات به روز هستند. یک سیستم مدیریت محتوای خوب (CMS) از مدیا پلیر برای مراقبت از آن برای شما استفاده می کند.

جذاب کردن محتوا چگونگی ادامه تماشای صفحه توسط بینندگان است. در صورت نمایش متن های کم رنگ بر روی صفحه، بینندگان علاقه خود را از دست می دهند.

برای گفتن به بیماران و میهمانان برای برقراری ارتباط با کانال های رسانه های اجتماعی خود از تماس برای اقدام (CTA)  استفاده کنید. حتی می توانید در هر بخش ، محتوای رسانه های اجتماعی خود را به دیجیتال ساینیج خود اضافه کنید. اتاق انتظار و لابی نمونه های خوبی است.

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای بخش بهداشت هدف قرار گرفته است. به این معنی که با محیطی که نمایش داده می شود متناسب است. با اطلاعات غیر متمرکز و بی ربطی که درگیر نمی شوند ، زمان ارزشمند تماشا را از دست ندهید.

دیجیتال ساینیج خود را متناسب با نیازهای هر بخش بیمارستان استفاده کنید. بیماران راضی تر، نمرات بالاتر HCAHPS و به نوبه خود درآمد بیشتری برای بیمارستان یا مراکز درمانی خود خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top