Loading...

چگونه می توانیم دیجیتال ساینیج خود را بسازیم ؟

دیجیتال ساینیج لمسی

آیا به فکر معرفی دیجیتال ساینیج به محل کار خود هستید؟ ممکن است پوسترها یا تابلوهای تبلیغاتی را که قبلاً از آنها استفاده کرده اید با چیزی چندرسانه ای جایگزین کنید؟ یا تبدیل یک دیوار یا پنجره خالی به مکانی برای به اشتراک گذاری اطلاعات؟
تقریباً ناگفته پیداست که استفاده از تصاویر متحرک و ویدیو برای ارتباطات ، چه برای تبلیغات و چه برای تعامل کارمندان ، بسیار موثر است. مهم تر از این ، به روزرسانی صفحه نمایش سریعتر از چاپ و آویز کردن یک پوستر جدید ، فواید عملی بسیاری دارد.
انجام این کار بسیار آسان است که می توانید در واقع راهکار دیجیتال ساینیج خود را تهیه کنید. طیف گسترده ای از گزینه ها ، از انجام دادن هر کاری توسط خودتان، استفاده از برخی عناصر خارج از قفسه گرفته تا گرفتن پشتیبانی حرفه ای هنگام پیچیده تر شدن پروژه وجود دارد. در اینجا ما شما را از طریق مؤلفه های مورد نیاز برای دیجیتال ساینیج و چگونگی استفاده از آن به عنوان یک منوی ، برای ایجاد یک راه حل که برای شما مفید باشد ، در اختیار شما قرار می دهیم.

نحوه ساخت صفحات دیجیتال ساینیج
یکی از ساده ترین موارد استفاده از دیجیتال ساینیج ، صفحه نمایش دیجیتالی است که در واقع شما در حال مدرن کردن یک برد هشدار دهنده هستید. شاید یکی از اتاق های آشپزخانه یا اتاق کارمندان باشد که به تیم شما در مورد پروژه مسئولیت اجتماعی شرکت (Corporate Social Responsibility)، روزهای تعطیل یا مسیرهای اتوبوس محلی بگوید. یا چیزی که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار می گیرد و با اطلاعات مفید از میهمانان استقبال می کند و همچنین می تواند با فیلم های Case Study یکدست آنها را تحت تأثیر قرار دهد.
در این شرایط ، شما به یک یا دو نمایشگر احتیاج دارید و می توانید مانیتورها یا تلویزیون هایی که قبلاً در اختیار داشتید را مجددا تنظیم کنید و این فقط یکی از موردهایی است که می توانید صفحات را به یک راهکاری تبدیل کنید که در آن اعلان ها، اخبار و موارد دیگر شما را وارد کند. بیایید ببینیم که چگونه این کار را انجام می دهیم.

نحوه ایجاد دیجیتال ساینیج
قبل از اینکه بتوانید دیجیتال ساینیج شخصی خود را بسازید ، باید با تمام عناصر که با آنها روبرو می شوید آشنا شوید. اینها عبارتند از: صفحه نمایشگر یا نمایشگرها، پلیر دیجیتال ساینیج که به نمایشگر متصل می شود و محتوا را از آن دریافت می کند، سیستم مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج پلتفرمی است که محتوای نمایش داده شده بر روی نمایشگرها را کنترل می کند وقتی نمایش و بروزرسانی می شوند.

دیجیتال ساینیج تلویزیون یا کامپیوتر شخصی (Personal Computer)
همانطور که در بالا شرح داده شد شما برای تلویزیون و کامپیوترهای شخصی یک راهکار پایه می توانید داشته باشید. مانیتورها می توانند نمایش دهند، کامپیوترها می توانند برنامه های کاربردی یک دیجیتال ساینیج و سیستم مدیریت محتوا را پخش کنند. شما می توانید ساده تر پیش بروید با راه اندازی یک اسلایدشو با استفاده از یک عکس داخل کامپیوتر یا یک اپلیکیشن ارائه
این مجموعه بسیار محدود است برای اتصال کامپیوتر به مانیتور که فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد و مخفی یا نصب کردن برای یک دیجیتال ساینیج بر روی یک دیوار بجای میز یا قفسه می تواند بسیار دشوار باشد.
اگر شما می خواهید یک ساینیج بر روی یک دیوار داشته باشید، گزینه ارزان این است که یک تلویزیون هوشمند با یک USB داشته باشید و محتوا را از USB اجرا کنید. تلویزیون هوشمند پخش کننده و USB سیستم مدیریت محتوا که به این ترتیب محتوای شما را تغییر می دهد. با این وجود برای تغییر محتوا شما نیاز به USB و تغییر فیزیکی دارید، بنابراین شما به محدودیت های استفاده از پوسترها بر می گردی.

چگونه می توانیم دیجیتال ساینیج خود را بسازیم
آیا می توانید با “خودتان آن را انجام دهید ” برای چیزی پیچیده تر استفاده کنید؟
اگر می خواهید دیجیتال ساینیج خود را از دور کنترل کنید می توانید به اجرای آن از طریق یک مینی کامپیوتر بپردازید.
تعداد زیادی مینی رایانه قدرتمند اما ریز در بازار وجود دارد ، برخی از این موارد شامل مقدار قابل توجهی از ذخیره سازی است که می توانید به راحتی آنها را به پشت تلویزیون یا مانیتور سوار کنید تا آن را آنلاین کنید.
این امر به ابزار نمایشگر شما نیاز دارد تا به عنوان یک پخش کننده دیجیتال ساینیج عمل کند. سپس به نرم افزاری نیاز دارید که به آن بگویید چه چیزی را نمایش بدهد و چه موقع آن را پخش کند. شما می توانید یک پلتفرم مدیریت محتوای، متن باز دیجیتال ساینیج را بگیرید که به شما اجازه می دهد محتوای خود را بر روی یک SD Card یا داخل مینی کامپیوتر یا به صورت ابری ذخیره کنید.

چه وقت می توانید از دیجیتال سانیج که “خودتان آن را انجام دهید ” استفاده کنید
بنابراین ، چه زمانی می توانید به تنهایی آن را انجام دهید و چه زمانی باید به دنبال پشتیبانی بیشتر باشید؟ گزینه های “خودتان آن را انجام دهید ” راه موثری برای شروع کار با دیجیتال ساینیج می باشد، به خصوص اگر می خواهید انگشت خود را قبل از اجرای یک پروژه بزرگتر در آب فرو کنید، آن را امتحان کنید و نتیجه بگیرید. با این حال، هنگامی که آماده بزرگتر شدن شدید ، باید سرمایه گذاری در یک راه حل حرفه ای را در نظر بگیرید.
این امر در صورتی ایجاد می شود اگر شما می خواهید دیجیتال ساینیجی ایجاد کنید که شامل چند نمایشگر، بیش از یک مکان و اگر چندین عضو از تیم شما درگیر این مسئله شوند. یک راه حل تخصصی دیجیتال ساینیج که به شما امکان ذخیره سازی بیشتر، امنیت بیشتر و پشتیبانی بیشتر را می دهد.
شما می دانید چه موقع از مرحله “خودتان آن را انجام دهید” حرکت کنید. زیرا شما از محدودیت ها ناامید می شوید چه این که فضای ذخیره شما تمام شود، چه بخواهید قالب هایی را از ابتدا ایجاد کنید یا در صورت بروز مشکلات به جامعه ی پشتیبانی اعتماد کنید.
ما در رایبرد برای کمک به راه حل های مقیاس پذیر، تیمی از متخصصان با تجربه کاری بالا را در اختیار داریم. با ما در تماس باشید تا ببینید چگونه می توانیم به شما در رسیدن به اهداف دیجیتال ساینیج خود کمک کنیم.

۲ Comments

منتظر پست های بعدی شما هستم.

Reply

این مقاله را دوست داشتم.

Reply

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top