Loading...

چک لیست نهایی برای انتخاب سیستم صف شما

پس از چندین ماه قرنطینه و نتایج متفاوت، سرویس های بیشتری در حال بازگشایی هستند، زیرا بسیاری از مشاغل و مصرف کنندگان نسبت به قفل شدن  کسب و کارها بی تابی می کنند. مردم دوباره شروع به بیرون رفتن می کنند و همه چیز طبیعی به نظر می رسد به جز این واقعیت که در بسیاری از مناطق به ماسک نیاز است و ویروس هنوز بزرگ است. در حال حاضر، برخی از شرکتهای آینده نگر به سیستمهای صف مشتریان به عنوان بخشی اصلی از برنامه اقدام خود برای حفظ امنیت کارمندان و میهمانان روی آورده اند. وقتی نوبت به فناوری نوبت دهی می رسد، چندین ارائه دهنده برجسته در بازار وجود دارد، اما قبل از اینکه شما یک سیستم مناسب برای تجارت خود انتخاب کنید، در اینجا لیستی از موارد ضروری را برای اطمینان از برآورده شدن تمام نیازهای تجاری خود جمع آوری کرده اید.

1. صف بدون تماس

ایده اصلی سیستم های نوبت دهی مجازی کاهش تماس فیزیکی با افراد دیگر و سطوح مشترک، ایجاد محیطی ایمن برای افراد و کاهش شدید انتظارات فردی است. انتخاب سیستمی که به مشتریان این امکان را می دهد تا   بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل ورود و رزرو محل خود داشته باشند، یک امر ضروری است. در یک سیستم نوبت دهی ایده آل ، مشتریان می توانند از هرجایی اعلام حضور کنند و در بدو ورود، بلافاصله از آنها خدمات، پذیرایی می کنند و باعث افزایش رضایت کلی و تایید برند می شوند. به عنوان یک مزیت اضافی ، فناوری هایی مانند WireSpring SmartFlow همچنین دارای ویژگی هایی مانند پرسشنامه قبل از بازدید و رزرو قرار ملاقات در این سرویس هستند که به افراد این فرصت را می دهد تا آنچه را که می خواهند بگویند و به کارمندان اجازه می دهد منابع را به طور کارآمد تخصیص دهند. صف بدون تماس احتمالا در اینجا حتی پس از همه گیری ویروس کرونا نیز باقی خواهد ماند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سیستم صف شما شامل این قابلیت ها است و در بلندمدت سود سهام خواهد داشت.

2.پشتیبانی تلفنی عمومی

یکی دیگر از جنبه های مهم سیستم نوبت دهی ، به حداقل رساندن اقدامات اضافی است که مصرف کنندگان برای پیوستن به صف باید انجام دهند. هدف اصلی مشتری این است که مسیر کمترین مقاومت را در پیش بگیرد تا سریع وارد شود ، یک کار را به اتمام برساند و با خیال راحت آنجا را ترک کند. نیاز به دانلود یک برنامه خارجی یا گذراندن مراحل طولانی ثبت نام می تواند بازدارنده بزرگی باشد که ممکن است باعث شود افراد به دنبال گزینه های دیگر باشند،  به خصوص اگر مشتری های اولین بار باشند. سهولت استفاده نه تنها مهم است ، بلکه بسیاری از مشاغل نمی توانند تشخیص دهند که در هنگام پیام رسانی موبایل ، سیستم آنها نیز باید انعطاف پذیر باشد. یک سیستم صف عالی باید انواع مختلفی از تلفن های هوشمند و سطوح مختلف دسترسی به اینترنت / وب را در خود جای دهد. تأمین نیازهای فن آوری بازدید کنندگان یا مشتریان بالقوه شما می تواند به ساده سازی روند صف کمک کند.

3.پلتفرم مدیریت انعطاف پذیر

هر چقدر مشتری از طرف سیستم آسان باشد ، سیستم مدیریت صف صحیح نیز باید برای کسب و کار شما آسان باشد که بتواند آن را مدیریت کند. برخی از سیستم های نوبت دهی به کیوسک یا تبلت فیزیکی نیاز دارند که باید آن را نصب کرده و به بقیه اکوسیستم کسب و کار خود متصل کنید. بقیه سیستم ها به یک رابط کاربری متکی هستند و برخی دیگر از هر دو روش پشتیبانی می کنند. هنگام بررسی گزینه های مختلف ، تهیه یک لیست ذهنی از خدمات ، تعیین تعداد صف مورد نیاز و درک پیچیدگی ها برای انتخاب سیستمی که بتواند متناسب با گردش کار شما باشد و کارایی شما را به حداکثر برساند ، ممکن است مفید باشد.

4.تجزیه و تحلیل در لحظه

داشتن ابزار مناسب برای ردیابی و مدیریت صف های خود یکی از مهمترین قسمتهای سیستم صف است. هر شرکتی رویکردهای متفاوتی نسبت به موارد مختلفی دارد که دوست دارند در داشبورد گزارش مشاهده کنند. در این حالت، حتما سیستمی را انتخاب کنید که بتواند داده های صف در لحظه و همچنین تاریخچه گزارشات را نشان دهد. هنگام تصمیم گیری سریع و استراتژیک ، اطلاعات مهم است، به ویژه اگر کسب و کار شما با ترافیکی سنگینی همراه باشد.

5.یکپارچه سازی دیجیتال ساینیج

حتی در زمانی که خارج  از خانه هستید می تواند دردسر ساز شود، مشتریان دوست دارند در طول تجربه شخصی خود درگیر شوند. بهترین سیستم های مدیریت صف به دیجیتال ساینیج متصل می شوند که به مشتریان کمک می کند تا در موقعیت پراسترس بهتر حرکت کنند، سرگرمی را برای آنها فراهم می کند یا در غیر این صورت تجربه آنها را افزایش می دهد. از آنجا که دیجیتال ساینیج در حال حاضر در بسیاری از کسب و کارها موجود است و یک روش عالی برای بهبود تجربه مصرف کننده است ، هر سیستم نوبت دهی جدید باید ابزارک ها یا سایر ادغام ها را ارائه دهد تا بتوانید وضعیت صف را در نمایشگرهای موجود خود نمایش دهید.

با وجود بسیاری از محصولات صف مجازی در بازار، گزینه های بی شماری برای کمک به شما در مدیریت ترافیک ورودی و بهبود تجربه مشتری وجود دارد. سیستم های نوبت دهی از مدت ها قبل وجود داشته است و سرانجام فناوری مدرن مقابله با توزیع کنندگان بلیط و پیجرهای سال های گذشته شده است. این سیستم های نوبت دهی هوشمند مجموعه خوبی از مزایا را ارائه می دهند که فقط به کاهش زمان انتظار محدود نمی شوند. همانطور که به این فکر می کنید که آیا سیستم مدیریت صف برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، امیدواریم این چک لیست به شما کمک کند تا در مورد گزینه ها اطلاعات بیشتری کسب کنید و یک مورد مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top