Loading...

شرکت Brightsign هنر زیست شناسی را برای دیجیتال ساینیج به ارمغان می آورد

بیش از چهارده پلیر شرکت BrightSign در نمایشگر دانشگاه راکفلر در حال نمایش محتوای صفحه نمایش های چهار بعدی LG  هستند. از جمله تصاویر زیست شناسی که در آزمایشگاه های دانشگاه به هنر انتزاعی تبدیل شده است.

شرکت BrightSign برای پیاده سازی شبکه دیجیتال ساینیج گسترده در دانشگاه راکفلر در شهر نیویورک با C&G Partners همکاری کرده است. دانشگاه راکفلر به دنبال شرکای C&G برای جایگزینی سیستم های سنتی  با یک شبکه دیجیتال ساینیج است تا بهتر بتواند سخنرانی های دانشگاه و راهنما مسیرهای دانشگاه را به مخاطبان معرفی نماید.

دیجیتال ساینیج در مکانهای استراتژیک در سرتاسر 14 هکتار دانشگاه و همچنین در یک پردیس جدید دانشگاه مستقر شده است. درمجموع، بیش از چهارده پلیر BrightSign XT244 اکنون به تعداد مساوی از صفحه نمایش های 49 اینچی LG 49UH5C 4K  با فریم های سفارشی استفاده می کنند.

پلیرهای شرکت BrightSign به دلیل دوام، نگهداری کم ، قدرت صحیح پردازش ویدئو، گرافیک و توانایی پلیرها برای ادغام یکپارچه با پلتفرم Signagelive CMS مورد استفاده برای مدیریت محتوا در دانشگاه، توسط C&G Partners انتخاب شدند.

ما پلیرهای شرکت BrightSign را به طور مرتب مشخص می کنیم. آنها به مشتریان ما ترکیبی نادر از قابلیت اطمینان، سهولت در نگهداری، پخش صاف و مهمتر از آن انتخاب یک نرم افزار را می دهند.

این سیستم می بایست انواع محتوای بی شمار و با مخاطبان مختلفی اعم از دانشمندان برنده جایزه نوبل تا بازدید کنندگانی که بار اول از این سیستم استفاده می کنند، ارتباط برقرار کند. محتوا و طراحی باید با یک نگاه در دسترس بودن باشد، اما همچنین برای مشاهده عمیق اطلاعات کلیدی در ارتباط موثر با مخاطبان داخلی و خارجی جذاب باشند.

براساس یک فرآیند گسترده، همکاران C&G بهترین شیوه ها را برای مدت زمان و کمیت محتوا، با شخصی سازی مبتنی بر نیازهای خاص دانشگاه راکفلر، ایجاد کردند. برای این منظور، یک نقشه مکان محور برای نصب و پیکربندی صفحه نمایش با دقت با توجه به معماری پردیس و جریان رفت و آمد بازدید کنندگان توسعه داده شد.

برای گرفتن نوآوری های این موسسه در علوم زیستی به شیوه ای قانع کننده، C&G Partners تصاویر زیست شناسی را که در آزمایشگاه های دانشگاه تولید شده است گرفته و آن را به هنر انتزاعی تبدیل کرده است. این اثر هنری به عنوان پس زمینه برای نقاط متحرک و در توسعه محتوای برند جذاب مورد استفاده قرار می گیرد. قالب های سفارشی برای هر یک از انواع مختلف محتوا طراحی شده است که می تواند به راحتی توسط تیم های داخلی جمع شود. پالت رنگ نه تنها جذاب بلکه به عنوان سیستمی برای ترسیم انواع مختلف اطلاعات تعریف شده است. Adobe Creative Suite برای تولید قالب های محتوا مورد استفاده قرار گرفت زیرا دانشگاه از قبل دارای تیمی بود که به خوبی از آن بسته استاندارد برخوردار باشد.

“کار خلاقانه ما جنبه های  فنی، هنری و ارتباطی را به هم می آمیزد، که همیشه آسان نیست و مطمئنا، فشار کمی بیشتر می شود وقتی که بدانید از تصاویر علمی به عنوان هنری استفاده می کنید که روزانه توسط برندگان جوایز نوبل در زندگی واقعی دیده می شود. اما دانشگاه راکفلر همیشه یک مشتری مشتاق و علاقه مند به انجام کارها به روش صحیح بوده است و این باعث می شود همه اینها برای ما ارزشمند باشند. “

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top