Loading...

سه روشی که دیجیتال ساینیج می تواند بر رفتار مصرف کننده تأثیر بگذارد

هر روز با دیجیتال ساینیج در قالب های مختلف روبرو می شویم. از بیلبوردها و تابلوهای فروشگاه گرفته تا منوهای رستوران، به نظر می رسد صفحه نمایش در همه جا وجود دارد. گرچه ممکن است فکر کنیم همه این موارد را مسدود می کنیم، اما دیجیتال ساینیج از بسیاری جهات بر نحوه تفکر و عملکرد ما تأثیر گذاشته است. به ویژه با آرامش فعلی در فعالیت های کسب و کارهای کوچک، دیجیتال ساینیج  می تواند یک سرمایه گذاری نوآورانه و با ارزش برای هر کسب و کار یا فضای عمومی باشد. در اینجا سه راهی  که وجود دارد و می تواند بر رفتار مشتری تأثیر بگذارد را مطرح می کنیم.

1. تاثیر رفتار خرید

برای شروع، زیبایی شناسی بصری احساسات انسان را به خود جلب می کند. همانطور که گفته شد ، افزودن دیجیتال ساینیج در نقطه تصمیم گیری اصلی می تواند بیشترین تأثیر را بر مصرف کننده بگذارد زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات خاصی را در نقاط مختلف سفر مصرف کننده به نمایش بگذارید.

به عنوان مثال، تابلوهای نزدیک در ورودی که شامل فروش مداوم و اقلام جدید است مردم را تشویق به ورود و بازدید می کند ، در حالی که تابلوهای نزدیک صندوق که معاملات محدودی را نشان می دهد ممکن است فرصت پس انداز را برای اضافه کردن به سبد خرید به مردم یادآوری کند. داشتن کارمندان با ذکر نام های تبلیغاتی شما ممکن است باعث ناراحتی برخی افراد شود در حالی که برخی دیگر به سادگی محل را ترک می کنند. گاهی اوقات، یک صفحه نمایش LED جذاب تمام چیزی است که مورد نیاز است.

مزیت بزرگ دیجیتال ساینیج نحوه کمک به تصمیم گیری خرید مشتری است. با ارائه مواردی مانند برچسب قیمت دیجیتال یا کیوسک اطلاعات محصول، شما قادر به ارائه قدرت مقایسه به خریدار و افزایش کارایی تصمیمات وی هستید. با استفاده از سیستم های دیجیتال، می توانید دیجیتال ساینیج خود را تغییر دهید تا به طور خودکار بر اساس مواردی مانند ترافیک پا و زمان های مختلف روز تغییر کند. ویژگی های اضافی ممکن است به شما امکان دهد تجزیه و تحلیل محتوای خود را انجام دهید ، روانشناسی مشتری خود را تقویت کرده و از دیجیتال ساینیج برای ترویج اقدام یا رفتار استفاده کنید.

2. تجربه مشتری را بهبود ببخشید

در دنیایی پر از فناوری ، دیجیتال ساینیج تجربه ای ساده در فضاهای خارج از خانه را ارائه می دهد و می تواند مشتریان را سرگرم کند. در شرایط فعلی ویروس کرونا، بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی زمان طولانی انتظار را سپری می کنند و با جمعیت بی صبرانه برخورد می کنند. از دیجیتال ساینیج می توان برای جذب نمایش از طریق محتوای پویا و مرتبط استفاده کرد. خرده فروشان می توانند از صفحه نمایش برای یادآوری مشتری برای پیروی از روشهای ایمنی، نمایش زمان انتظار یا ذخیره نقشه ها و حتی پخش فیلم های خنده دار برای گذر زمان استفاده کنند.

در پایان روز، هرکسی اولین فرصتی را که می گیرد، دست به تلفن همراه می شود. با داشتن صفحات تعاملی بزرگ، می توانید از لحظه ورود مشتریان به فروشگاه ، میزان رضایت و راحتی بالایی را ارائه دهید.

3. بر تصویر برند تجاری تأثیر بگذارید

سرانجام، دیجیتال ساینیج می تواند داستان ها را به نمایش بگذارد و ارزش ویژه برند را ایجاد کند. با استفاده از محصولات نوآورانه مانند کیوسک های تعاملی و دیجیتال ساینیج، برند ها می توانند با مشتری خود همدلی کنند و احساسات انسانی را به خود جلب کنند. مولفه روانشناختی و عاطفی موجود در دیجیتال ساینیج می تواند استراتژی های توسعه بازاریابی هر برند و همچنین حفظ مشتری آنها را تقویت کند. قرار دادن محتوای جذاب در اطراف فروشگاه، ضمن نشان دادن اخبار و شخصیت برند، می تواند باعث کاهش ناامیدی و بی حوصلگی یک خریدار شود.

بر اساس تحقیقات و نکاتی که در بالا بحث شد، دیجیتال ساینیج یک روش بازاریابی کم استفاده است که فقط با گذشت زمان رشد می کند و ارزش بیشتری پیدا می کند. علی رغم آنچه مردم ممکن است باور کنند، نصب سیستم های دیجیتال ساینیج به شدت پیچیده و گران نیستند. خصوصا با وجود تمام مزایا، دیجیتال ساینیج می تواند با قیمت مناسب برای کسب و کارها سودمند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top