Loading...

چگونه دیجیتال ساینیج آینده ارتباطات و تعامل با برند را تغییر می دهد؟

اوضاع فعلی جهانی باعث تغییر رفتارها در سراسر جهان شده است و هم مصرف کنندگان و هم کسب و کارها را ملزم به سازگاری با روش های جدید زندگی می کند. یکی از نتایج این امر قدردانی مجدد از اهمیت ارتباطات دیجیتالی است که بازار دیجیتال محیط شهری برای رشد 8.72 میلیارد دلار بین سالهای 2020 و 2023 آماده شده است. در زیر برخی از صنایع و کسب و کارهایی که فرصتی بی نظیر برای انطباق با این زمان با استفاده از نمایشگرهای دیجیتالی که دسترسی کامل به اطلاعات موردنیاز مشتریان را در صورت نیاز در اختیار قرار می دهد را به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

مصرف کنندگان در حال حرکت به جلو

این روزها تعامل با برند مصرف کننده، با کاهش چهره به چهره و افزایش ارتباط از طریق صفحه نمایش و نمایشگرهای دیجیتال تعریف می شود. این تغییر عادات، فرصتی را برای مشاغل خرده فروشی و خدمات سریع رستوران (QSR) فراهم کرده است تا از راه حل های دیداری چشم نواز که اطلاعات را ارائه می دهند، تعامل را بهبود بخشیده و ارتباط تجاری را با برند ایجاد می کنند.

یک نمونه از این رستوران ها که سفارش غذا با خودرو است که در مارس امسال 8.3 میلیارد دلار در ایالات متحده کسب درآمد کرده است، از 8 میلیارد دلار در مدت مشابه در سال 2019 (گزارش شده توسط نیویورک تایمز با استناد به داده های NPD Group) حکایت دارد. شرکتهایی که از قابلیتهای سفارش غذا با خودرو استفاده می کنند تا در یک رقابت سنگین سر بلند بیرون آیند که این امر موجب می شود ارائه دهندگان QSR منجر به تعهد منابع بیشتر برای گسترش قابلیت های سفارش غذا با خودرو و جنبه های دیجیتالی تجربه مصرف کننده شوند.

در کره جنوبی، سامسونگ مأمور شده است علاوه بر همه شعب آینده استارباکس (یکی از معتبرترین کافی شاپ های زنجیره ای در امریکا)  از طریق فروشگاه های Starbucks Uiwang Cheonggye، دیجیتال ساینیج هوشمند محیطی ای را تهیه کند که تقریبا 40 درصد از 120 فروشگاه جدید را که در کره جنوبی افتتاح می شود، تشکیل می دهد. قرار است دیجیتال ساینیج هوشمند محیطی نقش مهمی در نحوه برخورد مصرف کنندگان با مارک های پیشرو و با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین دید عالی حتی در زیر نور مستقیم خورشید داشته باشد.

افزایش همکاری

در این زمان، ویدئو کنفرانس به سرعت به یک بستر مهم برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده، مشتریان و کسب و کارها تبدیل شده و در نتیجه 62 میلیون بار در هفته دانلود برنامه ویدئو کنفرانس بین تاریخ 14 تا 21 مارس به تنهایی طبق آمارهای اپلیکیشن ANNIE ثبت شده است. فناوری هایی مانند این اپلیکیشن که همکاری گسترده تر را تسهیل می کنند، به عنوان آینده کسب و کار مورد ستایش قرار می گیرند اما اکنون با بزرگترین آزمایش خود تا به امروز روبرو هستند. در حالی که برخی از راه حل ها رونق گرفته اند، برخی دیگر نیز سازگار نیستند و نشان از اهمیت ایجاد راه حل های هوشمند، قابل اعتماد، یکپارچه و تأثیر بصری دارند.

برای بسیاری، مفهوم “محل کار” به تازگی از دفتر به خانه منتقل شده است و این امکان را برای به اشتراک گذاشتن قابل اعتماد محتوا و اطلاعات به صورت الکترونیکی از قبل مهمتر کرده است.

راه حل Webex on Flip سامسونگ ترکیبی مؤثر و مطمئن از ویدئو کنفرانس و فناوری نمایش تصویری را ارائه می دهد. ویژگی های تخته وایت برد فلیپ، دست به قلم شدن مانند نوشتن و ویرایش را امکان پذیر می کند، در عین حال دسترسی سریع و راحت به اسناد و اشتراک گذاری بی سیم را برای همکاری بهتر تسهیل می کند. Webex on Flip با پیشروترین ویدئو کنفرانس سیسکو و محافظت شده توسط ویژگی های امنیتی اختصاصی، جابجا می شود و به افرادی که از چندین مکان مختلف کار می کنند، اجازه می دهد بدون محدودیت با یکدیگر همکاری کنند.

پیشرو در مسیر

هرچه نقشی که دیجیتال ساینیج در زندگی ما بازی می کند درک بهتری پیدا می کند، پتانسیلی که فناوری دیجیتال ساینیج نیز می تواند در پیش رو داشته باشد نیز ملموس تر می شود. نمایشگرهای بصری از طرق مختلفی در حال تکامل هستند. از ویژگی های وضوح تصویری بالاتر تا استفاده از نرم افزار هوشمند مبتنی بر کلود. صورت تداوم ارائه ابزارهای قدرتمند مورد نیاز برای برقراری ارتباط و بهبود همکاری در میان چشم اندازهای جدید که ما خود را در آن می یابیم، اهمیت بسیاری دارد.

سامسونگ با هدایت صنعت دیجیتال ساینیج برای 11 سال متوالی، درک کاملی از خواسته های کسب و کارها و مشتریان آنها داشته و قادر است راه حل های متناسب برای رفع نیازهای متنوع خود تهیه کند. آنچه به عنوان نمایشگرهای خارجی در فضای محیط شهری برای جایگزینی ساینیج آنالوگ غیر قابل اعتماد شروع به کار کرد، به پلتفرم قدرتمند بصری تبدیل شده است که در مرکز ارتباطات برای امکانات مکان هایی مانند فرودگاه ها، مراکز خرید، میادین شهر و استادیوم های ورزشی قرار دارد. سامسونگ در مورد آینده هیجان زده است و به ایفای نقش مهم در شکل دادن و بهبود روش هایی که ما با آن ارتباط داریم ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top