Loading...

زمان کنفرانس آنلاین دیجیتال ساینیج اعلام شد

یک کنفرانس دو روزه با موضوع “شرایط عادی جدید” در 30-29 ژوئیه با نکات مهم و برجسته از جمله جلسات مربوط به دیجیتال ساینیج  و معماری رسانه در زارا برگزار خواهد شد.

Digital Signage Summit، کنفرانس دیجیتال ساینیج  اروپا و محیط شهری، اعلام آمادگی برای برگزاری رویداد مجازی خود را که در تاریخ 30-29 ژوئیه برگزار می شود، اعلام کرده است.

DSS 2020، که به طور مستقیم از شو روم نمایشگاه / تلویزیون ارائه می شود، یک کنفرانس آنلاین دو روزه است، نوید ترکیبی از آخرین روندهای دیجیتال ساینیج و بهترین روش های صنعت و همچنین نوآوری هایی که منعکس کننده واقعیت جدید پس از بیماری همه گیر کرونا، برای اولین بار در ادوار نمایشگاه DSS، این رویداد به صورت رایگان برگزار می شود تا اطمینان حاصل شود که از بیشترین مخاطب ممکن بهره مند می شود.

موضوع کنفرانس “تجربه های دیجیتال برای شرایط عادی جدید – چالش ها و فرصت های خرده فروشی، شرکت ها و فضاهای عمومی” است و این نشست به ریاست فلورین روتبرگ، مشاوره مدیر عامل invidis برگزار کننده برنامه برگزار می شود. در این برنامه بیش از 40 کارشناس خبره دیجیتال ساینیج از دنیای خرده فروشی، بازاریابی، یکپارچگی سیستم ها، تجزیه و تحلیل، ساخت و معماری حضور دارند.

مایک بلکمن، مدیر عامل شرکت رویدادهای یکپارچه سیستم ، هماهنگ کننده تمام دوره های نمایشگاه DSS می گوید. “همبستگی در صنعت دیجیتال ساینیج از اهمیت حیاتی برخوردار است زیرا مقابله با اثرات ویروس کرونا، که برای بسیاری، چه از نظر شخصی و چه از نظر اقتصادی، ویرانگر بوده است. من مشتاقانه منتظر این هستم که با همکاران جدید و فعلی به صورت واقعی جمع شویم تا تجربیات فردی خود را به اشتراک بگذاریم و از برخی از بهترین ایده ها و فکرها در کسب و کارها بیاموزم. ”

همانطور که DSS طی 15 سال گذشته برگزار شده  است، کنفرانس دو روزه  با طیف کاملی از موضوعاتی را که در حال حاضر مربوط به صنعت دیجیتال ساینیج و راه حل های دیجیتال کاربران در داخل، در مطب و در فضاهای عمومی است، پوشش خواهد داد. تدارکات این قالب جدید طی چند هفته گذشته به طور کامل انجام شده است و همچنین به عنوان نکات کلیدی آموزنده، گفتگوهای پنل های تعاملی و برگزاری بهترین ارائه ها برنامه ریزی شده است، همچنین تیم برگزاری نمایشگاه DSS گزارش ها و مصاحبه های خارج از کشور را از سراسر اروپا ارائه می دهد.

فلورین روتبرگ اظهار داشت: “ما ده ها جلسه سطح C برای بازار DACH ،EMEA و آمریکا انجام داده ایم و نبض صنعت را در زمان بحران به دست گرفته ایم. بیش از دو روز، ما یک صف بسیار بزرگ از سخنرانان داریم و از طیف وسیعی از زمینه‌های عملکردی صحبت خواهیم کرد. ما با شناسایی تغییرات در رفتارها، پیشنهادات  و فرصت‌های جدید به این صنعت کمک خواهیم کرد.”

کنفرانس یک برنامه چهار ساعته در هر دو روز برگزار می شود تا در هرچه راحت تر امکان حضور در آن فراهم شود. زمان جلسات برای مخاطبان بین المللی اعم از EMEA ،APAC یا آمریکا مناسب است. روز اول بعد از ظهر (CET) برنامه ریزی شده است تا مخاطبان آمریکایی بتوانند در آن شرکت کنند، در حالی که روز دوم از صبح آغاز می شود تا حضور نمایندگان APAC راحت باشد.

“تجربه های دیجیتال برای شرایط عادی جدید ” ارائه موضوعات زیر را پوشش خواهد داد:

  • بروزرسانی در چشم انداز بازار دیجیتال ساینیج با آخرین آمار فروش
  • چالش های عملیاتی بازگشایی پس از ویروس کرونا
  • کشف تحولات کلیدی مانند LED و آینده فناوری لمسی
  • بهترین نمونه از خرده فروشان برتر از جمله مرسدس و زارا
  • اطلاعاتی از بارسلونا به عنوان بخشی از تور invidisXworld

نکات برجسته برنامه عبارتند از:

گزارشی منحصر به فرد از سایت invidis با آلبرتو کاسترس، مدیر عامل شرکت تریسون، به دنبال نوآوری های فن آوری که مزایای تجارت را به عنوان خرده فروشی پیشرو Zara آورده است. بخشی از ایندیتکس، بزرگترین خرده فروش پوشاک دنیا و پیشرو در دیجیتال سازی برای بیش از 20 سال، زارا اولین خرده فروشی بود که تگ گذاری RFID را معرفی کرد و کنترل کامل موجودی را از این کارخانه به دست آورد. زارا همچنین فروشگاه ها را به قطب های محلی دلیوری آنلاین تبدیل کرد. در این جلسه بررسی خواهیم شد که چرا invidis Inditex را استاندارد طلایی برای دیجیتالی شدن می داند.

یک جلسه پنل با موضوع معماری دیجیتال، مایکل لوک اشنایدر، مدیر معماری رسانه ها در شرکت بین المللی طراحی و معماری جنسلر سخنرانی می کند. سباستین کملر، رئیس آژانس خلاق و متخصص در مد شرکت کملر، طراحی و سبک زندگی معاصر را ارائه می دهد و استیون کادیک، ​​مدیر عامل و بنیانگذار گروهی از شرکتهای خدمات خرده فروشی در دبی که شامل مشاوره خرده فروشی RCD و یکپارچه سازی دیجیتال شرکت Connectiv است به ارائه نظرات خود خواهد پرداخت.

در طی ده سال گذشته، نمایشگاه DSS اروپا نیز شاهد راه اندازی invidis سالانه است. “کتاب دیجیتال ساینیج و صنعت محیط شهری” یک راهنمای رایگان با فهرست های انحصاری و تجزیه و تحلیل  است. این کتاب در نمایشگاه  2020 DSS منتشر و دانلود خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top