Loading...

چهار دلیل اصلی تاکسی ها برای استفاده از دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج ابزاری قدرتمند است که در بسیاری از صنایع و موسسات مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل، هدف اصلی آن ارائه اطلاعات است. و در کنار آن اثرات جانبی مثبت مرتبط با آن وجود دارد. از طریق دیجیتال ساینیج، آگاهی از برند افزایش می یابد، مخاطب بیشتر می شود، تطبیق پذیری محتوا و پتانسیل گسترش آن بیشتر است. ما دیده ایم که چگونه دیجیتال ساینیج ها می توانند از مزایای حمل و نقل عمومی بهره مند شوند. با در نظر داشتن این قدرت، اجازه دهید نگاهی به صنعت دیگری بیندازیم که دیجیتال ساینیج در آن به سرعت در حال رشد است : تاکسی ها !

مزایای گسترده ای از مزایای دیجیتال ساینیج در تاکسی ها وجود دارد. این هم برای مشاغل تاکسی و هم برای شرکتهایی که به دنبال تبلیغ هستند، صدق می کند. هر دو طرف مزایای بسیار ارزشمندی را می یابند، زیرا از منظر تجارت به آنها نگاه می کنیم. ما دیده ایم که چگونه دیجیتال ساینیج می توانند از مزایای حمل و نقل عمومی بهره مند شوند ، اکنون برخی از همان مزایا و دلایل مشابه در مورد تاکسی ها را مشاهده می کنیم. این برای نمایشگرهای نصب شده و همچنین نمایشگرهایی که در تاکسی استفاده می شود، پیش می رود.

تاکسی ها به مخاطبان گسترده ای می رسند

دقیقا مانند هر وسیله حمل و نقل دیگری که در دسترس عموم قرار دارد ، تاکسی ها روزانه مسافت زیادی را پوشش می دهند. هزاران نفر هر روز آنها را می بینند. تاکسی ها نقش موثری را در حمل و نقل عمومی بازی می کند. به این دلیل که در یک مسیر از پیش تعیین شده حرکت نمی کنند. برای دستیابی به کار بیشتر، تاکسی ها تمایل به عبور از متراکم ترین و پرترافیک ترین نقاط شهر دارند.

با دانستن این موضوع، هر نوع تبلیغاتی می تواند کاملا به معنای واقعی کلمه در تاکسی پیشی بگیرد و به کانون توجه قرار گیرد! این دلیل اصلی است که تاکسی ها و اتوبوس ها برای مدت زمان طولانی حامل علائم سنتی بوده است. اگر همه مزایای دیجیتال ساینیج را به معادله اضافه کنید، ابزاری قدرتمند با دسترسی گسترده مخاطبان خواهید داشت. اگر یک برند تجاری هستید و به دنبال رسیدن به افراد بیشتری هستید، بهتر است به دلیل این امر تبلیغ در تاکسی را دنبال کنید.

هدف قرار دادن مخاطبان آسان

ما مشاهده کردیم که چه چیزی تاکسی ها را به عنوان تابلوهای مناسب برای هر نوع تبلیغات انتخاب می کند و می دانیم که چرا این تبلیغات باید دیجیتال باشد.

در درجه اول، شما می دانید که دیجیتال ساینیج توانایی چرخش محتوا و نمایش آن را در یک برنامه مشخص دارند. می توانید کمپانی هایی را تنظیم کنید که بطور اختصاصی در یک ساعت از روز اجرا شود و چندین نوع مختلف را در طول زمان نمایش می دهد.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ بیایید آن را به شکلی بالا ببریم.

دیجیتال ساینیج ها همچنین می توانند کمپین های شما را بر اساس موقعیت مکانی شروع کنند. تبلیغات می تواند به طور خاص بر اساس بخشی از شهر که تاکسی در آن واقع شده نمایش داده شود. اگر داده های مخاطبان خود را آماده دارید، می توانید از این ویژگی بهینه استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک برند پوشاک فانتزی را تبلیغ می کنید، این هوشمندانه است که یک تبلیغ تاکسی در نزدیکی یک مرکز خرید در بازار باشد.

در شکل بالا می بینید که اگر می خواهید از نرم افزار دیجیتال ساینیج مانند OnSign TV استفاده کنید ، چگونه می توانید یک جغرافیای بخش بندی شده را ببینید. این ابزار به طور خودکار، پخش محتوا را بر اساس موقعیت GPS وسیله نقلیه شروع می کند.

یادآوری: دیجیتال ساینیج ابزار و مجرایی برای تجارت شماست، به این معنی که هرچه داده های مخاطبان شما قابل اطمینان تر باشد ، تبلیغات مبتنی بر موقعیت مکانی دیجیتال ساینیج مؤثرتر خواهد بود. هنگامی که می خواهید دیجیتال ساینیج نصب شده در تاکسی را انتخاب کنید، حتما روی طوفان مغزی مطالب و ایجاد مزایای ذکر شده بالا در ذهن خود تمرکز کنید. این سفر را با نگاهی به این مقاله شروع کنید که در مورد ایجاد کمپین های دیجیتال ساینیج جذاب صحبت می کند. اگر یک شرکت تاکسی هستید که فضای تبلیغاتی را می فروشد، می توانید از همین ابزارها استفاده کنید. کمپین های هوشمندانه ای بسازید که کاملاً قدرت ابزار تبلیغاتی شما را به نمایش بگذارد.

تقویت ظاهر برند شما

دیجیتال ساینیج اطلاعات زیادی را در اختیار تعداد زیادی از افراد قرار می دهند اما استفاده از آن تصویر، برند شما را نیز بالا می برد. این حتی در یک مطب دندانپزشکی کوچک یا یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای سوپر مارکت ها صادق است و همچنین در مورد دیجیتال ساینیج مجهز به تاکسی درست است!

نمایشگرهای نصب شده خودرو برای مردم آشنا هستند. . به جز در شهر نیویورک، شاید آن‌ها تا حد زیادی مورد استفاده قرار نگرفته اند. با این حال در معرض دید مردم قرار می‌گیرند. همه ما می توانیم آگهی چاپ شده در ستون تبلیغاتی را به راحتی نادیده بگیریم، اما وقتی نمایشگر در حال حرکت است، بخشی از ما همیشه می گوید “آیا به آن نگاه می کنید … جالب است”. اگر از این روش دیجیتال ساینیج استفاده کنید، می تواند به شما کمک کند در جریان و برای عموم مردم جذاب تر باشید و اگر شما یک سرویس تاکسی هستید که به دنبال فروش فضای تبلیغ هستید، مطمئنا اگر تاکسی درخشان باشد تا بتواند برند تجاری شما را به همان اندازه عالی جلوه دهد، کمک می کند!  این درحالی است که استفاده از این کانال برای افزایش آگاهی از برند شما در بین مردم منطقی است.

استفاده های داخل خودرو را فراموش نکنید!

دیجیتال ساینیج نباید محدود به خارج باشد. استفاده از دیجیتال ساینیج داخل وسیله نقلیه نیز می تواند تأثیر داشته باشد. دقیقاً مانند صنعت گردشگری، نمایشگرهای درون خودرو دارای کاربردهای مختلفی هستند.

در بسیاری از تاکسی ها در سرتاسر جهان ، مسافران می توانند به راحتی پرداخت را انجام دهند و می توانند از طریق صفحه نمایش که دارای دیجیتال ساینیج است، این کار را انجام دهند. اگر یک شرکت تاکسی باشید، این امر باعث افزایش خدمات و تجربه مشتری شما می شود. صفحه نمایش داخل وسیله نقلیه همچنین می تواند برای سرگرمی، اخبار، آب و هوا یا هر چیز دیگری که مایل به استفاده از آن هستید استفاده کنید تا سفر کوتاهتر شود. در حالت ایده آل، آنها باید قادر باشند آنچه را که می خواهند در صفحه نمایش مشاهده می کنند، کنترل کنند.

وقتی صحبت از تبلیغات می شود ، بهتر است موضوع را با تدبیر اداره کنید. آخرین چیزی که مسافر می خواهد ببیند، به محض ورود به تاکسی، تبلیغی در چهره آنها است. اگر می خواهید تبلیغات را به نمایش بگذارید، اطمینان حاصل کنید که آنها خیلی مزاحم نیستند. یک ایده خوب این است که صفحه نمایش را از نظر محتوا تقسیم کنیم. این تبلیغ می تواند یک بنر در پایین صفحه باشد.

تابلوهای دیجیتال داخلی یا خارجی ، هر چه که کاربرد داشته باشد، دیجیتال ساینیج یک همراه دیگر را پیدا کرده است که با آن شگفت آور است.

تاکسی ها و دیجیتال ساینیج دست به دست هم می دهند

اجازه دهید دوباره جمع بندی کنیم! وقتی صحبت استفاده از دیجیتال ساینیج با تاکسی می شود، پتانسیل بسیار خوبی برای ایجاد و نمایش انواع مختلف محتوا وجود دارد. پس از سوار شدن در وسیله نقلیه، مخاطب بیشتر می شود، آگاهی از برند بالا می رود و تأثیر آن بر ذهن مخاطبان قوی تر می شود. هنگام استفاده در داخل وسیله نقلیه، می تواند تجربه مشتری را ارتقا بخشد و باعث می شود سفر کوتاه تر به نظر برسد و همزمان مسافر را آگاه کند! این امر در مورد شما بدون در نظر گرفتن اینکه آیا یک سرویس تاکسی هستید و به دنبال فروش فضای تبلیغاتی در تاکسی هستید یا شرکتی که به دنبال تبلیغ در یک مورد است، صدق می کند.

سرانجام ، شما ممکن است در مورد اینکه آیا سرمایه گذاری روی دیجیتال ساینیج از این نوع سودمند است، مطمئن نباشید. فقط بدانید که استفاده از دیجیتال ساینیج در تاکسی ها می تواند این مزایا را به راحتی به شما منتقل کند، اما نکته اصلی در ایجاد محتوا هوشمندانه و استراتژی تجاری است. اگر فهمیدید که مشاغل شما آنها را دارد، سرمایه گذاری روی دیجیتال ساینیج باید فاقد فکر باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top