Loading...

اشاره، کنترل صدا و بیگ دیتا : حرکت بعدی در دیجیتال ساینیج چیست؟

با یافتن راه خود در دنیای قفل شده امروز، دیجیتال ساینیج ها در حال کشف راه های جدید هستند. بیشتر مشاغل با بزرگترین چالشی که در پنج دهه گذشته با آنها روبرو بوده اند، مواجه هستند و صنعت دیجیتال ساینیج نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا یکی از بزرگترین بخش های فناوری اطلاعات است که تحت تأثیر این بیماری همه گیر است. در حالیکه اکثر خرده فروشان در سراسر جهان، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار بدون مسافر، رستوران و سرگرمی قفل شده اند و هزاران مدار دیجیتال مورد استفاده قرار نمی گیرند. بازیگرهای اصلی (CMS، یکپارچه سازندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان) ارزیابی می کنند که چه تأثیری بر مشاغل آنها خواهد گذاشت و چه کارهایی برای بقا در 12 ماه آینده و بعد از آن انجام می دهند.

این تکامل را می توان در سه مرحله توصیف کرد که ما اکنون، بعدی و جدید می نامیم.

اکنون:

در طی چند هفته گذشته، دنیای غرب به بن بست رسیده است و “پخش کنندگان دست اول” دیجیتال ساینیج خود را با تجهیزات در  پروسه تاخیر نامحدود انداخته اند، کانال های تبلیغاتی خاموش و درآمد ماهانه در حال تبخیر هستند. مانند سایر دنیای تجارت، شرکت های دیجیتال ساینیج انرژی و منابع را در تلاش برای دور زدن بحران تغییر داده اند. شرکت های بزرگ CMS برای افزایش آگاهی در مورد اقدامات بهداشتی با استفاده از مدارهای فعلی خود اقدام به راه اندازی محتوای رایگان می کنند. برندها با استفاده از تبلیغات محیطی در مقیاس بزرگ برای تبلیغ کمپین های فاصله اجتماعی استفاده می کنند: کوکاکولا، آئودی و مک دونالد ، به ذکر چند مورد می پردازیم. در نهایت، از دیدگاه تجاری، زمان آن رسیده است تا شرایط را با مشتریان و تأمین کنندگان مذاکره کنید.

بعدی:

در عرض چند هفته، شاهد راه‌اندازی یک نمایشگر جدید از نوع کیوسک با سنسورهای مجتمع، برای جهانی که در بحران قرار دارد ساخته شده است. به عنوان مثال، با سنسورهای دمایی و ردیابی فاصله فرد به فرد در لحظه نمایش داده می‌شود.

دیجیتال ساینیج همچنین به عنوان ابزاری مناسب برای جمع آوری داده ها در مورد تصرف محیط داخلی، جنبه ای اساسی برای رعایت قوانین و دستورالعمل های دولت محلی پدید آمده است. علاوه بر این، تلفن های همراه بیش از پرداخت فقط به کنترل از راه دور دیجیتال ساینیج ما تبدیل می شوند. فناوری که مدتی در اطراف ما بوده اما اهمیت آن به تازگی نمایان شده است

پس از گذشت بیش از یک ماه از تعطیل شدن کشورها و آماده شدن کشورها برای یکپارچه سازی آهسته ، فروشندگان عمده در حال تولید جدید “جمعه سیاه” با هدف جلب اعتماد مشتری در تجارب درون فروشگاهی خود و سرمایه گذاری هنگفتی هستند. پول برای نبرد برای یک موقعیت پیشرو در بازار است.

این چه شکلی خواهد بود؟ قرار ملاقات های از پیش تنظیم شده در فروشگاه ؟ تجربه ؟ “خرید و جمع آوری” را تقویت می کنید؟ هر کدام مسیری که انتخاب می کنند، احساس تجربه خریداران آزمایشی را تجربه خواهند کرد.

جدید:

سوال میلیون دلاری! با اشغال کمتر فضا و قانون مورد انتظار در مورد استفاده، صفحه نمایش های دیجیتال ساینیج نقش گسترده تری نسبت به نمایش تبلیغات و تابلوهای منو خواهند داشت. خرید و جمع آوری سهم را افزایش می دهد و انواع مختلفی از شیوه جستجوگرها لازم خواهد بود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ادغام موبایل نقش بیشتری در تجارب خریداران ما خواهد داشت. فن آوری های جدید ظهور می یابد و تکامل از تعامل لمسی گرفته تا صدا، اشاره و تکنولوژی هاپتیک به واقعیت تبدیل می شود. مشتریان احتمالا زمان کمتری را در مغازه می گذرانند و بنابراین شرکت های دیجیتال ساینیج باید دریابند که چگونه این تجربه را به حداکثر برسانند. اینترنت اشیا و تجزیه و تحلیل داده ها با تجزیه و تحلیل داده های حاصل از منابع مختلف، مجددا چیز جدیدی پیدا نمی کنند، اما قبلا هرگز در مقیاس قبلی اجرا نخواهند شد.

ارتباطات شرکت یکی دیگر از مناطق ممکن برای رشد عمده است. در حالی که بسیاری از شرکت ها در حال فکر کردن در مورد چگونگی استفاده از فضاهای خود در این ” وضعیت نرمال جدید” هستند ، دیجیتال ساینیج برای تصرف محیط داخلی، معیارهای بهداشتی و یا مسیریابی به مناطق مختلف بسیار حیاتی می شوند.

هیچ کس نمی تواند دقیقا چیزی را پیش بینی کند، اما در هر بحران ایده های جدید، شرکت های قوی تری و محصولات نوآورانه ظهور می کنند و وقتی نوبت به آینده دیجیتال ساینیج می رسد، چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top