Loading...

بیست ویژگی از بهترین نرم افزارهای دیجیتال ساینیج در سال 2020 – بخش دوم

11-پخش محتوای پویا

محتوای دینامیکی محتوا است که در پاسخ به داده های خارجی تغییر می کند. برنامه ها می توانند شامل نمایش خلاقیت های مختلف بر اساس آب و هوا، سطح ترافیک، اپلیکیشن Jackpots لاتاری و تقریبا در مورد هر چیز دیگری باشد که می توانید به آن فکر کنید. این یک راه عالی برای جلب توجه مخاطبان است، بنابراین بسیاری از خریداران بزرگ می خواهند کمپین های پویا ایجاد کنند. مشکل این است که همه نرم افزارها قادر به نمایش این نوع محتوا نیستند. اطمینان حاصل کنید که نرم افزار دیجیتال ساینیج شما از پخش پویا پشتیبانی می کند تا فرصتهای عالی را از دست ندهید.

12-پشتیبانی از تعامل

یکی از جالب ترین تحولات دیجیتال ساینیج در چند سال گذشته این است که دیجیتال ساینیج تعاملی رایج تر شده است. کیوسک های صفحه لمسی در همه جا ظاهر می شوند، کنترل بوسیله ایما اشاره بدون لمس باعث ایجاد مشکلاتی می شود و حتی روش های کمتری از تعامل مانند رسانه های اجتماعی و ادغام دستگاه های تلفن همراه نیز برای تأثیرگذاری عالی استفاده می شود. محتوای تعاملی در جلب توجه بسیار عالی است و برخی از به یاد ماندنی ترین مبارزات سالهای اخیر تعامل در برخی ظرفیت ها را شامل می شود. اگر می خواهید شبکه شما واجد شرایط این نوع کمپین ها باشد، حتما نرم افزار دیجیتال ساینیجی را انتخاب کنید که از کمپین های تعاملی پشتیبانی کند.

13-ابزارهای پیام رسانی محلی

گاهی اوقات، به روزرسانی عناصر ترکیبی از محتوای دیجیتال ساینیج مستقیما مفید است. شاید ساعت فقط در یک شاخه از یک تجارت بزرگتر تغییر کند یا کالای خاصی به تازگی فروخته شده باشد. توانمندسازی تیم محلی برای انعکاس آن تغییرات در دیجیتال ساینیج خود، راهی عالی برای سرعت بخشیدن به زمان نوبت دهی برای اطلاعات مهم است. به دنبال ویژگی پیام رسانی محلی مبتنی بر الگو باشید تا اطمینان حاصل کنید که تیم های شما هنگام انجام تنظیمات، از دستورالعمل های تجاری شما پیروی می کنند و همچنین اطمینان حاصل کنید که هر کسی می تواند بدون توجه به توانایی طراحی خود، اصلاحات لازم را انجام دهد.

مثال: ببینید چگونه Broadsign Publish ویرایش پیام های محلی را آسان می کند و برنامه را برای تحویل برنامه ریزی می کند.

14-ویژگی های پیام اضطراری

در اوقات خوب و بد، دیجیتال ساینیج راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن پیام های مهم است. به همین دلیل می تواند اطمینان حاصل کنید که نرم افزار دیجیتال ساینیج شما دارای قابلیت پیام رسانی اضطراری است. با استفاده از پیام های اضطراری داخلی، می توانید به سرعت برنامه نویسی منظم را رد کنید تا دستورالعمل ها را برای مخاطبان یا مسیرهای خروج یا سایر نکات ایمنی به اشتراک بگذارید. این نوع ویژگی ای است که امیدوارید هرگز از آن استفاده نکنید، اما بسیار خوب است توانایی این را داشته باشید که این کار را انجام دهید.

15-ویژگی های بهینه سازی فروش تبلیغات دیجیتال ساینیج

همه شبکه های دیجیتال ساینیج به فروش متکی نیستند، اما برای افرادی که این کار را انجام می دهند، مهم است که ابزارهای هوشمندی را انتخاب کنید که در اختیار تیم فروش توانمند قرار داده شود تا معاملات را سریع انجام دهند. در اینجا برخی از ویژگی های مهم برای جستجوی آنها آورده شده است.

16-دسترسی در لحظه به اطلاعات موجود

اگر تبلیغات خود را روی دیجیتال ساینیج خود بفروشید، به نرم افزار دیجیتال ساینیج انتخاب شده خود کمک زیادی می کنید تا روند فروش را تا حد امکان آسان کند. برخی از ابزارهای فروش با در دسترس بودن موجودی در بازار همگام سازی می کنند تا تیم های شما بتوانند معاملات را سریعتر و با خطای کمتری انجام دهند. اگر می خواهید تیم شما زمان کمتری را در زمان پیک کار و زمان بیشتری را برای فروش بگذرانند، به یک ابزار فروش اختصاصی محیط شهری نیاز دارید.

17-پشتیبانی از فروش و تحویل برنامه نویسی شده

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای شبکه های مبتنی بر آگهی، پشتیبانی از معاملات برنامه نویسی شده است. این امر به شما امکان می دهد تا فضاهای خالی تبلیغاتی را به طور خودکار در نمایشگرهای خود بفروشید و این فضاها به بالاترین پیشنهاد دهنده ارائه می شوند که مطابق نیاز شما برای تبلیغ کنندگان در شبکه شما است. برنامه نویسی در فضای محیط شهری در حال حرکت است، بنابراین اطمینان از پشتیبانی شبکه شما برای حفظ موفقیت در آینده مهم است.

مثال: این کمپین از  فودورا نشان می دهد که چگونه معاملات برنامه نویسی شده می توانند بر روی یک شبکه دیجیتال ساینیج کار کند.

https://www.aparat.com/v/XG7Dj

18-بهینه سازی عملکرد خودکار + تعادل مجدد

فروش تبلیغات به ندرت به همان واضحی و سادگی است که می خواهیم آن را انجام دهیم. شما یک معامله انجام می دهید، چند مورد دیگر نیز انجام می دهید و سپس ناگهان فرصتی شگفت انگیز به وجود می آید که با معاملات موجود شما مغایرت دارد. اگر نرم افزار شما از بهینه سازی عملکرد و تعادل خودکار استفاده می کند، دیگر لازم نیست آن را از دست دهید. در عوض، سیستم به طور خودکار برنامه شما را تغییر داده و نتیجه مطلوب را برای تغییر اولویت های شما ایجاد می کند. اگر می خواهید دلار بالایی را برای موجودی تبلیغ دریافت کنید، این ویژگی ها بسیار مهم هستند.

19-پشتیبانی از انواع مختلف فروش

اگر در حال فروش تبلیغات هستید، مهم است که خریداران می‌خواهند به روش‌های مختلفی خرید کنند! برخی می خواهند براساس تعداد خاصی از برداشت ها خرید کنند، بعضی دیگر می خواهند با توجه به خرید و فروش اکثریت سهام بازار، سهام خود را خریداری کنند، برخی دیگر ممکن است بخواهند تعداد زیادی از نمایشها را در حلقه صفحه نمایش خریداری کنند. هرچه انواع بیشتری از خرید را پشتیبانی کنید، شانس خرید شما بهتر خواهد بود، بنابراین هنگام ارزیابی نرم افزار دیجیتال ساینیج خود، این مسئله را مورد توجه قرار دهید.

20-ادغام با یک crm خوب

ابزارهای CRM مانند نرم افزار Salesforce که در قلب میلیون ها کسب و کار در سراسر جهان است و شرکت هایی که موجودی تبلیغاتی دیجیتال ساینیج را می فروشند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر می خواهید از طریق نرم افزار Salesforce یا هر CRM دیگری بتوانید تجارت خود را اداره کنید ، باید مطمئن شوید که آن را به درستی با راه حل فروش دیجیتال ساینیج خود ادغام کرده است. این که آیا این امر از طریق ادغام بومی یا API محقق می شود، داشتن این ابزارهای مهم در گفتگو با یکدیگر زندگی را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top